torsdag 5 november 2009

Kardemummakaffe

Har fått nytt gott bröd till frukost och trevligt sällskap, Nettan var här i förmiddags och tog en fika innan hon skulle till Nagel Petra och fixa sina nails.
Jennifer är hemma från skolan idag eftersom hon har haft lite reaktion efter vaccinationen, men idag har hon ingen feber så vi ska nog ta en tur in till jägersro center, ska byta byxorna som jag köpte till jonte häromdagen. Dom var för stora och sen har jag köpt en silverring till syster yster som var i fel storlek, så den ska bytas oxå.
Annars har dagen hittintills varit i lugnets tecken - skönt!
Ska slänga mej i soffan sedan och läsa i min bok, som är sååååå bra. Det är boken av Mannen som talar med hundar, man får verkligen sig en tankestälare...

Återkommer...

Tebax efter att varit i stan, fått bytat både byxor och ringen, och vi köpte lite goa nötter som vi festat på nu.
Jonathan hemma från skolan, och jag funderar på om jag ska åka till vellingebadet i morgon med kidsen... Vi får se.

Ska se om jag kan övertala mannen om att vi ska se den näst sista filmen i Falck-serien, dom är så himla spännande . Så om ni vill ha ett hett tips på bra film så se dom.

Kramen ;O)

1 kommentar:

nettan sa...

tack själv .... ocg skynda dig att läsa boken ... kram