måndag 2 november 2009

Måndag, måndag....

Så har denna helgen gått i en rasande fart, har varit hos syrran hela helgen och byggt upp takstolar , tak och pappat en hel massa. Även stora pressenningar som vi svor en hel del över, har kommit på plats för att skydda takstolar och annat.
Det märks att man inte är van vid sådant hårt kroppsarbete!!! Ont över allt och blåmärken både här och där, som om man varit en omgång i torktumlaren. Men å andra sidan så har jag äntligen sovit som en gud, och eftersom jag den senaste tiden knappt kunnat sova för jag bara legat och grubblat över ditten och datten nätterna igenom, så har detta varit en lättnad må jag säga.
Och vi har haft väldans kul under hela helgen, även om vi skippade festen på lördagen, eftersom vi kände att vi behövde komma nån vart med bygget, svårt för bara Anette & Tomas att göra allt själva!
Viktväkteriet har tyvärr havererat under helgen, men det får vara. Ingen skada skedd, tror jag?!

Ha det bäst alla & kram på er...

Inga kommentarer: