onsdag 25 november 2009

Vaaaaa....

Nån upplös mej om att man inte kan önska en dag extra i veckan..... Varför?? Jag behöver ju en extra ledig dag ju, taskigt ;O(

PK på jobb idag utan chef, utan ssk, utan arb.terap. men alla arbetskamrater var där iaf!!! Ett av de trevligare mötena på länge, undras vad det beror på?! MooHaaahaaa hahaha ;O)

Nytt program på VV släpps idag och syster yster och jag ratar boxningen bara för det. Ska bli spännande att se vad det är. Och två vänner ska komma dit oxå och som dom säger bli förnedrade i grupp!!! Haha haha låter ju kul, eller hur! Jag har mest haft problem med att väga mina kläder som jag ska ha på mej på vägningen i kväll!!! Jag kan ju inte komma i träningskläder, jo det kan jag men vill inte. Men jag har nu vägt min jeanskjol och linne med ett par tunna leggings och de väger lika mycket som mina träningskläder. Inser att detta låte vansinnigt men det är viktigt med hektona!! Så det så ;O)

Återkommer med rapport om några timmar.

Jodå, hemkommen igen & det var ett spännande program som dom lagt upp på VV, rent för svårt att skriva ut här. Men det kommer nog att bli rent ut sagt skitbra, efter att man lärt sig det naturligtvis.
Och nu till "redovisningen" jag hade tappat(*eller tappat och tappat vet jag inte men iaf blitt av med!) 1,5 kg. GLAD ;O)

Kram, kram, kram, kram, kram, kram, kram, kram.....

(i natt har jag mannen i sängen igen, skönt att familjen är samlad!)

1 kommentar:

Kim sa...

Grattis! Du blir bara mindre o mindre! Men jag garvade då du berätta om vägningen av kläderna.. hahahaha
Här vägs det ingenting. Bara äts och slöas i soffan. Får ta tag i det efter jul. Eller nån gång.