fredag 6 november 2009

Julabadet avklarat!!!

Jodå, nu har man gjort julabadet (kanske blir några till iof innan jul) varit på Vanningen med kidsen plus ett lånat (Bella) och en klasskamrat till Jonathan. Mamma & pappa följde oxå med och vi hade en väldigt trevlig eftermiddag.
Det blev "gyllene M:et" på vägen hem och leverans av kidsen hemma hos Nina, där syster yster var barnvakt eftersom Nina är nyopererad. Sedan bar det av till boxningen, lite ensamt eftersom Surran och Nettan inte var där men jag överlevde, mot alla odds.
Det är alltid lika skönt efter varje träning, och eftersom jag har så satans dålig karaktär så är det väl bäst att jag tränar så mycket som möjligt, då jag har en tendens att trycka i mig helt på tok för mycket onyttigheter. Trots att jag vet det så hjälper det inte ett enda dugg, konstigt!
Jobb i helgen men ledig på måndag, ska se om jag kan ta mej ner till Rehab och fixa det där träningskortet, eftersom jag har en del dagar då jag kan träna på morgonen eller mitt på dagen, typ när jag är ledig eller jobbar kvällen. Då är ju kidsen i skolan och jag har lite nyfunnen egentid (vad det nu e´för något...)

Nä nu ska jag se färdigt SCI... spännande ;O)

Kramar på er ;O)

3 kommentarer:

lina sa...

bor du i svedala? :)

nettan sa...

nu e du med i utlottningen av ännu en ängel....
kanske en röd denna gång till jul... kramis..

JonteJenna sa...

Hej Lina, jo det gör jag ju. Var på din blogg och såg en bild på en hund, Dante- är det en Tollare?
// JonteJenna