måndag 16 november 2009

Måndag, måndag....

En arbetsdag som gått förbi i farlig fart, var i Malmö med en av tanterna, sen hem och fick i sig lite fika och besök av mamma & pappa. Iväg till skolan för utvecklingssamtal med Jonathan och hans lärare. Och avslutningsvis ett pass med boxningen - skönt...
Jobbar tre kvällar denna veckan och jag kan väl inte påstå att jag skrattar på mej av glädje, tänk att detta kan göra så många käppar i hjulen ;O( Inte lätt att pyssla ihop med allt annat som ska hända här hemma.
En av kvällarna ska jag göra i morgon och har miljoner saker att göra innan dess, en av mina åtagande är att sticka ut en runda och jogga med den stackars vovven som alltid kommer i andra hand, känns det som. Har så dåligt samvete över att hon inte får den motion som hon så väl behöver (*får väl ta och köpa ett par boxhandskar till henne, så kan hon följa med på boxningen!)
Nu ska jag iaf gå till kojs...

Sussa sött ;O)

1 kommentar:

nettan sa...

vill se henne i rosa handskar...