tisdag 27 oktober 2009

Fler bilder...

Jag é så j-a kass på det här, ville att bilderna skulle komma i omvänd ordning, men vad hjälper det har gjort om det, men nu får det va som det är...


Nettans nya fina tatuering, riktigt grann. Med grabbarnas första bokstav i namnet och hundtassen. Är avundsjuk, vill oxå!
Om Nettans är grann så är nog Palles än snyggare, ett mästerverk. Hade jag varit kille hade jag oxå satt en så stor och fin tatoo på min överarm. Men nu är jag inte det och får nöja mej med nått annat! ;O) Snyggt...

Jag och Nettan på ännu en bild som hon har fixat till. Och nej hon har inte retusherat, vi är så snygga i verkligheten!!!!


Så det så...

Här är då de bilderna som skulle komma först... Här står dom på den lilla scenen, som var ett bord från vårat, kollar man noga så är det min mobil och arm, med armbandet på, som försöker mej på att få nån bra bild. Ja, jag hade kameran hemma, bra va.... Denna bilden har jag lånat av Nina.

Kram och ha det så bra ;O)


1 kommentar:

nettan sa...

du e bäst... kram ....en stor en....