onsdag 7 oktober 2009

Snart ledig...

Håller med Nettan som skriver om Lyxhustruar, lagom är nog trots allt bäst! Visst lite mer dollar så att man kanske inte alltid måste fundera om man borde eller ej... Kanske så att man kunde få den där renoveringen klar lite fortare eller kanske köpa den där dyra jackan och åka på den där resan, men blir man lyckligare? Tror inte det!
Nej, jag tror nog mer på att man är ganska rik iaf, men inte i pengar utan av familjen, vänner och allt det där som görlivet till en fest. Lite motgångar måste man ha för då uppskattar man allt som kommer efter mycket, mycket mer...
Nu stundar två fridagar som jag skall tillbringa tillsammans med mamma och syrran imorgon, vi ska göra Burlöv center osäkert, och göra av med lite "dollar"... Mamma ska till optikern och behöver lite smakråd, jag tänkte oxå boka en tid för linskoll, det är nog alltför längesedan som jag var iväg och gjorde det. Det blir ju lite meckigt eftersom jag köper mina linser på nätet och iom det så vill min vanlige optiker inte ta emot mej. Tycker att man naturligtvis ska köpa linserna hos dom, så klart!!
Ska se om jag hittar ett par jeans imorgon, dom jag har håller på att falla sönder, eller nått. Behöver helt klart nya iaf.
På fredag bär det av till Ullared, alltid lika kul. Jag syrran och Nina ska dit och shoppa loss lite. Det är alltid något som man fyndar, behöver dessutom fylla på förrådet här hemma. Med diskmaskinstabletter, sköjmedel, underkläder, strumpor, strumpbyxor m.m, m.m...
Nu ska jag sätta mej i soffan och mysa med mannen, innan han har ätit upp alla popkornen!!

Ha det bäst ;O)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ska bil så skojigt att åka iväg till Ullared....och SHOPPA!!!!/nina

Kim sa...

Ha en redigt shoppinggalet rolig dag i Ullared! Hälsa Ulla, om hon nu inte e ute o rider. ( Ulla Red )
Ses lördag!!! Jippieee!
( hoppas du fick lite popcorn.. så du slapp poppa nya.. )