måndag 19 oktober 2009

Usch, usch...

Har varit och blivit vaccinerad idag, mår rent ut sagt skit ;O( Ont i armen, ont i halsen värk i rygg, nacke, armar och bröstkorg, huvudvärk, känner mej febrig och lite illamående, måtte det släppa tills imorgon...( och tycker allmänt synd om mej själv...)
Ska gå och lägga mej och sova på saken, tur jag inte börjar jobba förrän sent imorgon.
Jag som skulle gå till Rehab och skaffa mej ett gymkort, så jag kan träna på gymmet på mina fridagar och när jag jobbar kväll, nu när Jennifer också är i skolan på dagen. Då skulle jag ju hinna motionera lite extra på förmiddagen...
Fick besked från skolan att barnens vaccinationer var försenade eftersom vaccinet inte kommit än så det blir troligtvis under novemberlovet istället, gissa om Jonte blev glad! Han som inte gillar sprutor, men jag måste säga att idag när jag var med en omsorgstagare som blev vaccinerad så såg nålen GANSKA grov ut, men när jag själv var iväg i eftermiddags så kändes det faktiskt inte alls.
Ja, ja dom sa ju att man kunde få lite influensaliknande symptom efter sprutan så jag är säkert fit for fight imorgon iaf ;O)

Sussa sött alla ;O)

Inga kommentarer: