torsdag 22 oktober 2009

Shopoholik ;O)

Då har man varit i Trelleborg och handlat absolut ingenting till mej själv i klädväg, dock blev det två svarta korta kjolar och en väst till syrran! Jag fyndade tre ögonskuggor i läckert blåa nyanser och ett rött, riktigt coolt, om jag själv får säga det!!
Men när jag var och hämtade Chila & Axa hemma hos Anette, så gick jag igenom hennes garderob grundligt utan att hitta det jag sökte... Men skam den som ger sig, hittade vad jag sökte i smutstvätten. En svart omlott blus som jag ska ha till kort kjol och höga svarta stövlar på lördag då vi ska på Ladies Night, såg riktigt snyggt ut! (* om man får säga det om sig själv!!Ha hahaha!!)

Lite fika nu, sen får jag bege mig ut i det trista vädret, rasta hundarna och lämmna av dom hos syrran och sedan till jobb.( Jiiihuoo!!?)

Kram på er ;O)

5 kommentarer:

nettan sa...

oj då skall du vara så fin .. jag som inte äger en kjol...i finar modell jag hade tänkt svarat byxor och blus.. får jag följa med ändå...
kramis

Kim sa...

Rotar du i din syrras smutstvätt. hahaha Du e för go'
Vad är väl Ladies Night mot en teater på fredagseftermiddagen?...

Lena & Anette sa...

Tack för dom snygga kläderna - trots Tomas tyckde att den ena kjolen var i lite kortaste laget för att gå ut i jag om han inte var med förstås.......
Tack alla som var med på Ladies Night vilken kväll nästa år skall vi ha platser ännu längre fram eller hur tjejer.

Puss & Kram

Anonym sa...

hittade ingen gäst bok så jag skriver här:-) Blev så nyfiken när du berättade om din blogg och som den "stalker" jag är så smyger jag nu omkring här=D

Kram Jenny

JonteJenna sa...

Alltid välkommen att kika in...