fredag 16 oktober 2009

Fredags träning!!

Ja, eftersom jag har totalmisslyckats med viktväktarna sen Turkiet-semestern så blev det av förklarliga skäl inte någon vägning, känndes ganska onödigt att stressa dit och väga sig OCH veta att man gått upp. Jag har nog rekordet på att öka i vikt på tre veckor!!!! Vågar inte ens tala om hur mycket...
Mina absolut bästa dagar är måndag, då är det hund/matte/husse-träning. Onsdagar, då är det boxning ( och vägning, som jag oftast ser fram emot utom nu då!!!!)Och fredagar, då är det oxå boxning. Helt klart bra dagar!!!!
Har haft en myskväll med familjen, som Jennifer kallar det... Hade hon fått bestämma så hade vi haft det i princip varje kväll!!! Det funkar inte helt praktiskt, dock ;O)
Och nu har jag druckit två cider med massa is och skulle nog helt klart vara redo för sängen, kan det vara så att man har legat av sig... på gamla dar.. nej, jag är ju inte gammal!! Hallå, jag och min favvesvåger lääängtar ju till våran STORA nolle-fest. (Om tre år då.... snacka om välplanerad!!)

Massa kramar och njut av helgen för det ska jag göra... PÖSS ;O) ;O)

2 kommentarer:

Kim sa...

Menar du att du slår 2 kilo plus på en vecka?! O du, inte ska du nolla redan om 3 år?

nettan sa...

ha det så mysigt i kväll hos mamma och pappa på "nästa" mys kväll.. hälsa dom från oss.... kramis <3