torsdag 22 oktober 2009

Rent för sent idag me...

Asså, jag måste vara den största tids-optimisten!!!!
Hur gick det till när klockan blev typ halv två på natten?? Peter gick ju just och la sej!? NEJ, det var för typ 2-3 timmar sedan, jag som bara suttit vid datan, kollat tv och lackat naglarna(ok filat och klippt och tagit bort det gamla oxå både på tår och händer) Hur gick det till...
Jag jobbar kvällen imorgon och har hela förmiddagen för mig själv, har planer på att åka till Valen och ta en kaffe Latte och kolla kläder till syrran, hon har inget att ta på sig på lördag... (*bra anledning för att kolla till mej själv oxå!!)
Vi får se hur det går... Brukar sluta med att jag kommer hem med nått till kidsen eller mannen.

Naglarna blev iaf redigt snygga ;O)

Har lovat mej själv att stiga upp klockan 07.30 imorgon (*och inte sova till 11.30 som idag!)

Natti-Natti

Inga kommentarer: