lördag 3 oktober 2009

Need some suuuunnn!!

Först vill jag säga Grattis till Palle, på hans födelsedag. Hoppas att din klocka var fin! Hörde att ni letat en del...

Annars så tror jag att jag skulle behöva lite sol...
Har varit på den stora barnloppisen på Folkets Hus, har fyndat en hel del till Jennifer! Både stövlar, gympaskor, träningskläderx2, toppar och tunikor och för den nätta summan av ca 200kr, inte helt fel! Något litet till Bella oxå. Och naturligtvis fikapaus med en massa snack, så klart!
Imorgon är det dans för Jennifer igen och jag ska vara på gymmet, får se hur det går! Bara ingen skrattar åt mej... Nog evigheter sen jag var på ett "riktigt gym".
Och sen måste jag och Jenna ner en liten sväng på loppisen efteråt, en liten snabbis bara...

Någon som har ett bra tips på vad jag och min man skulle kunna hitta på, på tu man hand inkl. nåt trevlig övernattnings ställe, i rimliga priser! Eller skit i det, bara det blir bra och det får gärna vara lite romantiskt ( inte för att mannen gillar det, men han behöver ju inte veta!!) och gärna i skogs-miljö eller nått...

Kramar till er alla & en speciell till födelsedagsbarnet ;O)

2 kommentarer:

nettan sa...

du behöver ingen sol du kommer just från den... jag behöver sol....
kolla the lodgt... i genarp.. jätte fint...
skulle kanske hinna en fika i morgon eller nåt... kram

Anonym sa...

Tälta i skogen är billigt, nära skogen som du önskade...till och med I skogen ju....något som P oxå gillat kanske och romantiken får ni själva stå för. Vikket brau forslaug jau koum mä..... *blink* Kram från Norrland