onsdag 30 september 2009

Onsdag...

Har idag varit på heldagskonferans eller Brainstormning med jobb. Vi var på Ängavallen i Vellinge eller mycket mysigt ställe och fin mat som var helt ekologisk. Vi käkade både frukost med hembakt grovt bröd som var fantastiskt gott och lunch som var helt ok. Hade kanske förväntat mej en något mer kulinariskt ... Men gott var det iaf!
Någon hade varit och ätit julbord på stället och sa att det skulle vara väldigt bra, det kostar nog en del, men kanske man skulle överraska mannen med en middag där.
Man kunde tydligen hyra rum för övernattning och det hade ju varit lite romantiskt ;O)
Men som sagt efter en hel dags pratande, gupparbetande, redovisande och sammanställande så är man duktigt tom i bollen, hade till och med huvudvärk när jag åkte hem, och då hade vi otroligt nog ändå haft en mycket trevlig dag tillsammans. Så det var med stor lätthet jag slängde mej på min stålhäst och boxades i kväll.
Det var ett riktigt bra pass fastän det var K som höll i det, med mycket slag så jag kommer nog att ha ont i armarna i övermorgon!! Det har ju dessutom varit två pass som jag missat eftersom vi haft semester, men nu är det nya tag och jag ser fram emot fredag, då det är träning igen, jippiee!!
Kan man bli beroende, kanske?? Jo, så är det nog. Det är fortfarande lika kul om inte mer.

På söndag ska jag träna på Rehab, Jennifer har börjat på Funky Kids där och under de fyrtiofem minuterna som dom dansar får en förälder träna i gymmet under tiden. Jag har bett Favve svågern följa med så jag slipper vara ensam... Han ställer alltid upp i vått & torrt! Vad skulle jag gjort utan dej, Tompa? Du é bäst!!

Kram

Jo, jag glömde ju en sak! Jag har åkt med min arbetskamrat idag , hon som fått sitt körkort nyligen, och jag överlevde!! Inte för att jag var speciellt orolig över det;O) Och vilken fin lite juleröd golf hon hade köpt sig då... Och sprillans ny, det kommer nog att bli många mil i den!! Hon var så stolt & glá över den att jag tror att hon sover i den! Ha hahaha, eller hur?!

Sussa sött!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Inga VV??/Nina

Kim sa...

Jasså du har "gupparbetat"?! Haha jag tycktre nog du var iväg ett bra tag... -sov gott i bilen inatt fast det var lite kallt... :)

JonteJenna sa...

VV? Nej , efter en vecka i Turkiet så är det sista jag tänker på att ställa mej på en våg, usch!!
Haha hahaha, vi ses på lördag// Kramen

Ängavallen sa...

Vad roligt att du tyckte om Ängavallen!

Julbordet kostar 535 kr per person, men för dig kan vi rekommendera ett av våra semesterpaket som innehåller både middag och övernattning till ett väldigt förmånligt pris. Läs om våra olika paket här: http://angavallen.se/semesterpaket

Välkommen åter!

Familjen Nordström