söndag 6 september 2009

Snabb som blixten...

När jag varit nere i byn och köpt frallor och cyklat en motionsrunda på trettio minuter, så kom jag hem och väckte resten av familjen.
Jennifer var uppe på typ 5 minuter färdig klädd inför kalaset med läppstift och ögonskugga!! Ha hahah då e´man sååå snabb när det är nått kul som ska hända.
Nu ska vi fixa till oss inför kalaset i Trelleborg på Kulhuset, återkommer !!

Tebax...
Kalaset gick ganska smärtfritt, alla glada och nöjda. Alla barnen tyckte att det var kul och tjejerna älskade sina presenter.
Vi käkade middag hos oss senare på kvällen, Jennifer & Bella hann leka lite med alla presenterna oxå.
Resten av kvällen gick i lugnets tecken med lite tv-tittande, kaffe, glass och nu är jag faktiskt ganska nöjd och kan tänka mig att gå till kojs...

Jobb i morgon igen. Tre dagar och en dag ledig för att ta ytterligare två dagar på helgen, ledig måndagen därefter, sen fyra dagar i rad och då ska vi spaa... För att sedan åka till Turkiet, tror att det snart är dax att börja nedräkningen!!

Sussa sött ;O)

1 kommentar:

nettan sa...

och jag som tänkte komma på kaffe rep hos dig i dag... kram N