torsdag 3 september 2009

Svedala Hundcenter startar till våren 2010 !


Nu ska jag berätta om min Syster Yster, som helt klart är min stora idol och jag ser verkligen upp till henne ;O) Hon gör det som jag troligtvis bara har vågat drömma om, nämligen satsar helhjärtat på att förverkliga sin dröm om att starta ett hunddagis och pensionat! Så jäkla tufft av henne, säger jag bara!!

Hon går föräldraledig just nu men börjar jobba i höst och har tillsammans med Tomas (min favvesvåger!) slitit hela sommaren med att bygga nytt inför Anettes dröm. Lagt både själ och hjärta och "ganska" mycket pengar på detta och semestern... Och under hela hösten kommer byggnationen att förverkligas, så spännande!

Det ska bli så vansinnigt kul att se hur det kommer att se ut så småningom!

Så jag säger bara till er alla som läser att håll utkik efter Svedala Hundcenter för det kommer snart...

Och dessutom så är jag jäkligt stolt över att hon är min Syster Yster, för bättre finns inte.

Kram & jag kanske återkommer senare i kväll...

2 kommentarer:

nettan sa...

visst e hon bäst...
jag lägger även ut en blogg på min sida om det.. kram tiller båda för jag vet du läser A....
kram stora syster..

Anette sa...

Snyft!!
Nu fick du mig att lipa....
Jag har mina/våra helt underbara föräldrar att tacka för att jag vågar satsa och allt ditt stöd annars hade jag inte vågat, ja Tomas också och Peter.

Jag ser upp till dig också du e ju världens bästa Syrra men det vet du ju redan eller hur.

Puss och Kram Lill-Syrran