måndag 28 september 2009

Äntligen hemma...

Tänk att en vecka bara försvinner så fort!! Vi har kommit hem från semestern i Turkiet, härligt väder och god mat & dryck. Det kan knappt bli bättre.
Vi har mest bara njutigt och lapat sol, kidsen har badat så mycket så att jag tror att dom fått simhud mellan tår och fingrar!! Sjutton man har klarat av att umgås väldigt tight en hel vecka, det har varit mycket prutande ( även om jag hatar det ;O) så lite har vi fyllt resväskorna med. Bland annat nya munkjackor till kidsen, Jonte hittade en Ferarrijacka som han önskat länge, Nitendo DS spel, Björn Borg kallingar till Peter och Jonte och faktiskt till Jenna oxå! Sååå gulliga...
Jag fyndade en klocka för 200 skr, så nu kan jag dyka ner till 100 meter, inte för att det behövs så ofta men den tål vatten iaf!!
Nu ringer telefonen och jag ska åka till Moltex-utförsäljning...

Åter igen...
Inte mycket nytt på utförsäljningen och om där hade varit mer så hade jag inte handlat ändå pga den lååååååånga kön på typ 50-60 pers!!!! Inget är så billigt att man köar i evigheter för det, inte av mej iaf.
Har haft en minidejt med Nettan och syrran, tog en fika och gjorde en uppdatering på vad som hänt under den gångna veckan, det var en hel del faktiskt!!!
Skönt att vara hemma...

Kramar till er alla ;O)

Jo, det var ju en sak till... det är ju Måndag idag och jag får min beskärda del av terapi, guuuud var det är bra med hundkurser/träning. Värsta psykologi/terapi/avreagering.... vad skulle jag vara utan min boxning och hundkurserna och jakteträning/jakt? Troligtvis ett nervvrak!!!
Och imorgon är det en annan dag!! (visserligen en arbetsdag men vad f-n gör det idag?!!!)

Kramar i massor ;O)

2 kommentarer:

nettan sa...

så skönt att ha dig hemma......

JonteJenna sa...

Alltid skönt att komma hem igen...
Och tack för en trevlig fika som vanligt!! Tänk så mycket som måste uppdateras efter en liten vecka, ha hahaha!!!!