onsdag 9 september 2009

Provar igen!!!??

Jodå, nu gick det ?? HHF = Hand Havande Fel ?

Idag har jag varit på VV och minsann så har jag tagit bort ytterligare 2kilo av sommar"påslaget" fattas bara 0,3 kilo till som ska bort så är jag tillbara "on track" igen.
Har oxå varit på boxningen och det var M. som höll i träningen såååååå kanon. Snacka om man fick svettas, skönt!!!!

Nu ska jag snabbt hämta Jennifer och sedan bär det av till skogen och hämta Jonte som är på scouterna.
Ledig dag i morgon, som jag ska tillbringa med syster yster i Trelleborg, Bella ska på sitt återbeslök efter rör-op och göra ett hörseltest. Ska inom Valen och införskaffa ett par nya jeans, dom andra är för stora!!! (*skönt det med iof!!)

Kram på er alla...

1 kommentar:

Kim sa...

Har du varit på vägverket ( VV ) o tagit bort kilon?! haha det tog ett tag innan jag fatta!! Grattis till de nya -mindre- jeansen! Du e så duktig!