söndag 13 september 2009

LYCKLIG...

Nu har jag gått av för dagen och det är sååå skönt. Satt just i soffan med stora grabben och mös lite, det gäller att passa på så länge han vill!!!
Jakten igår hade gått bra utan mej, det hade jag iofs trott ändå... Hade väldigt gärna velat vara med, stön ;O(

Peter ska ta ner våra resväskor så vi vet vilka vi ska ha med till Turkiet och vad vi ska packa ner i dom... Vi ska ju ha lite kräftskiva här på fredagen och spaa, så det gäller att vara lite förberedd tror jag. Är ju ledig i morgon och har en del gjejor att fixa med, hittade ju inga nya jeans eller det gjorde jag men dom var lite tighta i midjan, testade 32/32tum(?heter det så...). Min plan är att sticka ner till outleten och se om jag hittar något. Sen är det ju någon som har tagit körkort och fyller femtio år!!!! Nu skriver jag inte mer om detta!!! Ha ha...

Jag är såååå trött och ska slänga mej i soffan en liten stund...

Kramar på er...

1 kommentar:

Kim sa...

Visst är det kul att ta fram resväskorna.. o veta att dom strax ska användas?? Och du, inga planer på att överraska mej hoppas jag, jag har späckat schema fram till torsdag!