fredag 4 september 2009

Tim & Jonathan har byggt en "lådbil" av skrindan med ryggen till bilstolen och en gammal ratt. Det gäller att vara uppfinningsrik, eller hur! Jättekul tyckte Tim att det var när Jonathan sprang runt på gräsmattan i världens fart!!


Tim & jag dricker kaffe, han är värsta kaffemostern...


Så här ser man ut när man har varit i närkontakt med tre getingar, ett stick i pannan ett under ögat och en på läppen. Så går det när man stör getingarna i deras bo...
Vilken tur att han inte blev riktigt sjuk och fick uppsöka läkare. Det var för några dagar sedan och han ser ut som vanligt igen, tur é väl det!
Jag har knäckt till mej i ryggen idag på jobb, inte bra hade ont redan igår och det blev absolut inte bättre av att jag tog i idag med en av våra omsorgstagare. Så det blir en runda till Rehab Center vid 15.30 till Jonas, så får vi se vad han kan göra. Hoppas att jag kan träna i kväll för nu har dom fitness boxning på fredagen oxå!!! Jiiihooo !
Kramar till er alla...



2 kommentarer:

Kim sa...

Åh! det där jobbet! Man sliter ut sig fullständigt. Hoppas att du blir bra i din rygg och var rädd om dej! ( snart semester! ) KRAM!

nettan sa...

RING ANTICIMEX VET JAG....