onsdag 16 september 2009

Pest & pina...

Ingen bra dag...
Viktväktarna i kväll och sen lite välbehövlig boxning, det ser jag fram emot.
Har börjat packa så smått det ska bli så skönt att åka iväg ;O) Men desto jobbigare att tänka tanken att man ska lämna bort hund och katt på passning, där dom säkerligen kommer att ha det bättre än bäst. Men är man kyckling-mamma så är man.

Känner för att åka till skjutbanan och skjuta käcken av mej (* lät fel men jag menar inte bokstavligt talat, utan skjuta till jag tröttnat!)
Mycket piggare idag, är nog lite deppig bara ;O)

Återkommer med rapport om vikten senare i kväll

Minus 0,9kg = Jätteskönt!!
60min Box = Ännu bättre ;O) ;O)

2 kommentarer:

nettan sa...

DU FÅR MIN SISTA ENERGI... DE E DU VÄRLD.... KRAM..

Kim sa...

Många kramar & pussar och ta nu och ha det skönt o skäm bort dej i en vecka!!!!!!!