onsdag 14 oktober 2009

Förkyld...

Känns som om de flesta är mer eller mindra förkylda för tillfället. Men det är väl " sådana tider" nu... Det hostas och snörvlas till höger och vänster på alla ställen jobb, fritids, skola. Hoppas bara att man klarar sig, är väl iofs lite hostig själv men håller det sig som det är så är man ju fit for fight iaf!
Det har gått några dagar nu sen jag skrev, fattar inte var tiden blir av. Kanske beror det på att man ha kul och inte hinner!! Kanske?
Liten uppdatering: Inte mycket.
Har jobbat och tagit hand om huset och allt däromkring(inget lyxliv här inte!) Men jag och syrran med kids var hos Nettan häromdagen och bjöd in oss själva på lite lunch, det var trevligt fick en såååå god pastasås med färsk pasta. MUMS!! Och såklart kardemummakaffe ;O)
Blev lite vaxning oxå, Nettan påstod att hon hade mittbena och funderade på att ha hästsvans nästa dag!! Då är det hög tid att vaxa benen vill jag lova. Både jag och syrran fick vaxat oss med, det var skönt att få rensat lite!
Snart dax för vaccinationer, alla inom vården här hemma ska ta sig till Trelleborg för att få gjort det, inte helt lätt men man får klämma in det på nått sätt. Jag ska dit o morgon och fixa det, tar nog en tur inom Valen och fönstershoppar lite och tar en fika på Espresso House. Sen är det jobb på kvällen och sedan ledigt fre, lör och söndag. Jippei!!
På söndag så har vi alla blivit bjudna på middag av mamma och pappa, som har fyrtioårig bröllopsdag! Hallå, fyrtio år!!! Helt otroligt... Vi ska köpa dom vars en lott för varje år dom vart gifta, det bli 40 trisslotter. Hoppas att det blir vinst på nån av dom ;O)
Jo, sen é de ju onsdag idag, hoppar vv men helt klart är det boxning, såklart!

Ha det bäst ;O)

2 kommentarer:

nettan sa...

men jag hade mitt bena...
jag är så glad att ni vill komma till vinninge............. kram

Anonym sa...

Berätta sen om det blev vinst.....man e ju nyfiken....*ler*