måndag 28 december 2009

Julen är över för denna gången ;o(

Tänk så fort det går... Men vad härligt man har under tiden, eller hur!

Nått kul som hände häromdagen ( inte då men nu är det iaf!) jag & syster uster fick vars en pulverbrandsläckare av snälla Palle( ja Nettan oxå...) och denna dagen lekte Jennifer hemma hos Bella tillsammans med Loke och Freja, Loke han drog ur sprinten på släckaren och Jennifer "råkade" trycka på handtaget! Ut springer fyra vettskrämda ungar till Tomas som är ute. När han kommer in i köket så är allt ( och då menar jag ALLT!) i en enda vitt dimma och pulver överallt!!!!! Bara att ta fram dammsugaren...
Nått bra var att Jennifer berättade för mej igår att hon nu vet hur man ska använda brandsläckaren om det skulle brinna!!! Vilken tur ;O)
Nått skönt : är att jag har varit och tränat idag på gymmet, och njöt riktigt av det. Har dessutom anmält mej till två timmars pass med bla spinning på torsdag på Rehab... (*undrar om jag vet vad jag har gett mej in på!)

Julen har annars varit helt underbar, dock lite stressad men det tillhör nog tror jag. Och visst é det så skönt för hjärtat när man ser hur blicken blir på kidsen när tomten kommer. Och då spelar det ingen roll om han finns eller ej...
Trots detta åker nog granhelvetet ut snart, det är barr överallt och katten Jim han gör allt för att den ska ramla omkull. Igår drog han ner ett av glittren...

Tjingeling !!!

1 kommentar:

nettan sa...

klart jag e possitiv .. men jag tänkte att om jag ställer in julen redan nu så är jag frisk.... eller tänker jag fel...
spinning... gud va kul önskar jag kunde vara med.............
kram