lördag 12 december 2009

Olyckskorpen

Jaha då var det dax igen... Jonte har tillbringat eftermiddagen på akuten i Trelleborg, har varit på Julläger/träning på Kempon. Och såklart skadat sig!!! Han har skadat armbågen, han blev gipsad med skena från armhålan till knogarna på sin vänstra arm. Skit bra eftersom han då är vänsterhänt... (*sarkastiskt) Det är en lös benbit och han var så svullen och det gick inte att se riktigt ordentligt, ska bli kallad dit igen om en vecka typ, och bli röntgad igen för att se hur det ser ut när svullnaden lagt sig.
Frånsett det så har det varit en trevlig dag Jennifer och Bella har haft dans uppvisning på Funky Kids, dom var så otroligt duktiga allihopa. Stor uppvisning på Flamman med både prinsessor och trollkarlar... Lite fika efteråt på Kaffe & Sånt och lite shopping på Mia & Nettan´s outlet.
Nu är hela familjen samlad(*då mår jag bäst!!) Jennifer hemkommen från mormor och morfar, Kricka hemkommen från jakten(*där hon var utlånad & jag missade eftersom jag hade häcken full av annat.) Peter och Jonte från akuten och jag från loppisen hemma hos en av grannarna (* där jag dessutom blev bjuden på öl, mums, mums!) handling på ICA och leverans av hundar i Vinninge... Pust det var min dag det...
Nu ska vi bara äta lite himmagjord pizza och sen sjunka ner i soffan mysa med lite snacks och läsk & bara vara...

Livet é gött (* trots att Jonte har on i sin arm & jag inte fick jagat!)

Kram//Kram

1 kommentar:

nettan sa...

när jag tröttnar på fatet flyttar det till dig... ett loppis fynd... kram