söndag 6 december 2009

2:a advent

Tänk vad tiden springer iväg, och så kul man har under tiden, eller hur? Nu är det andra advent och vi har haft fönsterputsaren här i lördags och alla stakarna och blommor och allt annat "tantsnusk" som ska pryda fönsterkarmen är på plats.
Igår var vi hemma hos J&R och festade till det med glögg och pepperkakor och massa annat gott till det, och J bjöd på en sån fantastiskt god gryta med lite sting i och ris till det. Ahh, sååå gott!!!
Vinet och ölen flödade och jag har fått stå mitt kast med träningen idag, hade liiiiite ont i skallen så det blev inget tränat på gymet idag. Peter fick köra till Rehab så Jennifer fick gå på Funky Kids, köra bil det få vara idag, kanske innan jag ska till jobb men jag tror jag tar cykeln. Kanske bäst!
Men som sagt så hade vi väldigt kul kidsen sprang runt som galningar tidvis men så kul dom hade, det blir lite ljud när det är 9 ungar i åldern 2år till tio!! Det spelades wii-bowling och vi satt och flabbade om både det ena och det andra- kul! Och jag fick i mej två irish coffee kanske därför man e litta tung idag! Himla roligt hade vi iaf och jag hoppas att det blir flev gånger...
Jennifer har anmält sig till den nya kursen på Funky Kids, dom har ju avslutning nästa lördag. Ska bli kul och se vad dom gör, vi vuxna har ju inte fått veta alls vad som ska hända!! Spännande!

Nu är det lite fika med mannen sen dax att ta sig till jobb fram till klockan 21.15 ;o(

2 kommentarer:

Kim sa...

Ja o snart ses vi!!! Får se om du nyktrat till!!!!

nettan sa...

var du nykter ???kram