måndag 21 december 2009

Det lackar mot jul...

Då var denna fridagen över, och fri och fri vet jag inte om man kan kalla den. Har gjort en massa ärenden till jobb som jag skulle fixa till en av "mina" tanter. Så nu är hennes julklappar färdiga.
Har fått handlat all julmat till julafton, förutom jullådan som jag ska hämta i morgon och jag ska fixa "tummakakor" eller mandelmusslor som vi ska äta till Kalle Anka.
Alla julklapparna som jag hade kvar att köpa har oxå blivit inhandlade, nu är det bara Peter som ska fixa nått till kidsen och till svågern, han har även uppgiften att köpa lite nya ljus på IKEA.
Har precis hunnit med en lite minirunda med vovven, och jag njuter fortfarande av det underbara vädret!
Jonathan har varit på röntgen och det blev ett nytt gips som fick sättas på, man kunde inte se att det fanns en benbit lös dock så behandlade man det som om han hade en spricka i armen. Det blev helgipsad denna gången inte bara en gipsskena och ett fint jularött bandage runt om, så han ser ut som värsta julklappen ;O)

Ha en skön natt & sussa sött...

1 kommentar:

Kim sa...

Skickar du gubben till IKEA mitt i julruschen.. hahah ja de e rätta takter!
Ge lillgrabben lite extra kärlek. God Jul på er alla!!