torsdag 28 januari 2010

Sol i sinne...

Vaknade av att solen sken in genom sovrumsfönstret idag klockan nio, sååå skönt att få en liten sovmorgon. Helt fantastiskt väder ute kidsen var ute i snön ganska länge faktiskt innan vi tog oss in till Bunkeflostrand och besökte Axa och hennes valpar.
Allt var bra med dom och dom växer så det knakar!! Nu är det bara nån vecka kvar tills dom ska flytta till sina nya familjer...
Har gjoirt stan med syrran idag. Alltid lika kul när vi hittar på något! Vi var på Teamsportia som har kursat, det var 60% rabatt på alla varor oavsett om det var rea eller ordinariepris. Fyndade en ny jacka till Jonte som hade kostat nästan 1400kr och jag fick tag i ett par goretexskor för 1200kr och rabatten på det såklart....
Är nu hemma igen och ska ta fram dammsugaren, som jag tro det eller ej inte har haft framme på fyra veckor typ!!!! Det ni... Det är faktiskt en bedrift som är få förunnat att kunna klara av att göra! (* jag tror att jag ska hitta den bakom all spindelväv!!?Hahah ha..)

Ha det bäst ......

1 kommentar:

nettan sa...

tur att jag inte varit hos dig på länge om du inte dammsugit på 4 v .... eller otur för jag saknar dig ... kram