måndag 25 januari 2010

Torka...

Är bara trött och orkeslös, allt är tråkigt... Giter inte ett dugg för tillfället. Det blir säkert bättre, snart!
Ja ja, jag har ju alla som tycker om mej för den jag är oavsett brister odyl.
Har hela huset fullt av ungar och det känns kanon, nu lagas det nudlar i köket av dom stora kidsen. Tänk vad fort dom blir duktiga på alla, snart så behövs man inte lika mycket :o(
Men vad alla andra inkl dom själv säger så kommer dom alltid att vara mina bebisar!! Hallå det är ju jag och syrran fortfarande till mamma & pappa...

Hahaha haha ;O) // ha det bäst!

2 kommentarer:

nettan sa...

skickar lite av min enorma energi....
kramis

jennyka sa...

Powerboostade lite på lunchen, dvs frisk luft och solljus, fast det räckte knappt till att fylla ena armen med energi, konstigt att man är så orkeslös när det precis har varit ledigt.. Kram ialla fall!

vi kanske ska ta en flabbe kväll snart, piggar ju alltid upp=D