torsdag 21 oktober 2010

Då har jag officiellt ännu en gång skrivit in mej viktväktarna, och måste ju då säga att jag inte gick dit stolt som en tupp direkt!!! Ganska pinsamt med tanke på att jaglagt på mej 17kg sen förra sommaren...(no komments!)
Men jag blev glatt välkommnad av konsulenten Anne, om det beror på att hon tyckte att det var bra att jag tog tag i "helvetet" igen eller för att hon har provision på antal medlemmar lär jag aldrig få veta! Spelar ju ingen roll i heller, egentligen!
Jag gör ju detta för att jag inte trivs just nu med min vikt, typ! Just i detta fallet kommer jag först! Japp ;O)

Eftersom det inte fungerar med boxningen på onsdagarna, det krockar ju med vägningen, så klart! Så var jag och testade boxningen på Friskis och Svettis. Rätt ok! Men absolut inte lika tufft som "våran" boxning, så nu under sju veckor kommer jag att testa detta iaf, sen är det uppehåll på kursen på måndagarna. Och då blir det boxning den dagen oxå! Nice...

Kramar om er alla ;O)
(för att jag gillar att kramas!!!!)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du e duktig
Jag skulle behöva jag mé......

MS

JonteJenna sa...

Då får du väl hänga på...klockan 20:00-21:30 onsdagar !!

nettan sa...

och så tränar vi på fred eller???....
kramis

JonteJenna sa...

Apselut!!!