söndag 3 oktober 2010

I morgon då j-a i det är det dax att jobba lite...kul? nä, inte direkt...
men avsevärt kuligare än att vara hemma med sjuktbarn! Det är jag heeelt säkert på! Så det så!

Har varit på jakt idag, lika kul som vanligt. Jag fick stå som pass-skytt idag(*vet inte om det var så bra för det blev bara bom...) och syster yster och Jonte fick löpa med doggsen ist.
Det blev 11 änder skjutna och mycket mer änder än sist.
Korvgrillning efteråt satt inte fel det heller, mums!

Har fått låna en tillfällig skärm till datan, så nu är vi "hela" igen... meeen jag undrar om inte skärmen ligger och väntar på ICA, för jag fick ett sms som sa att jag hade ett paket som väntade där...får se imorgon! Spännande, hoppas att de har kunnat åtgärda felet på skärmen. Man vet aldrig.

Nu har kidsen kommit i säng och "datandet" är åklarat, nu blir det mys i tv-soffan med mannen.

Naijs... tjingeling ;O)

Inga kommentarer: