fredag 15 oktober 2010

Hur gott är inte detta då? Sitter här på Svedala Hundcenter och bara njuter... Riff sitter på min vänstra sida på bänken och Blackie på den andra, dom två springrarna ligger vid mina fötter och sover. Jag har laptopen i knät och lilla Sofie vill helst vila huvudet på tangentbordet... Får värsta blöta tungslicken på kunden av Blackie detta måste var livet (bland annat oxå såklart!)
Snart ska jag åka hem och ta emot Jennifer & Bella som kommer med skolbussen om en halvtimma ungefär.
Sen så ska jag packa min lilla väska till Ullaredstrippen, får inte glömma vinet! Och Ullaredskortet prio ett!!
Senare i eftermiddag så bär det av, har lite ärende innan bara... bolaget, posten, lämna av Jennifer hos Ludde och fixa det sista med Jonathans packning inför hajken i helgen med scouterna. Jag fattar inte att jag hinner med mitt arbete på 75% med alla min (trevliga & otrevliga)måsten... Me like!!!
Hade jag nu haft min sladd till mobilen så hade jag kunnat lägga upp några trevliga bilder på oss här men nu har jag ju inte det såklart, det får ni se senare!!

Tjingeling & ha en naijs helg alla!!

1 kommentar:

Jenny Mattsson sa...

Tack för fikat och en trevlig pratstund.Mycket trevlig blogg.Hoppas ni får en bra dag i ullared idag.Kram