söndag 17 oktober 2010

Då var man hemma ifrån Ullared, helt ok men kommer nog inte fler gånger vara där en lördag! Fy vad där var mkt folk. När vi kom på morgonen vid halv åtta så var det bara att gå in utan problem... men vid lunch då, shit då fick man köa i två timmar innan man kunde komma in genom dörrarna! Köerna dom ringlade sig långt från parkeringen, längs med där dom har bussparkeringen förbi Handelshuset och bort om en av resturangerna och sen mellan husen och till ingången, helt sjukt med folk. Tur att det är så stort inne på varuhuset, visst det var tjockt med folk men man kunde ta sig fram så gott som. Inget för den som inte gillar mkt folk och trångt!
Men jag fick tag i det jag skulle, en ny handväska(ett måste kanske tom en tradition numera!) två nya plånböcker, lite nya kläder till Jennifer & Jonathan, även underkläder och strumpor till hela familjen, en cd-radio spelare till Jenna, lite leksaker och en hel massa annat! Bara ett exempel så köpte jag 17 par kalsoner till Jonte för ca 250kr, det blir knappt 15kr/st helt ok pris, enligt mej!!!


Måste bara sätta in dessa fotona som jag fann på datan, i fjol när vi hade rådjur i trädgården, se och njut!!



Kvällen igår tillbringades i ryggläge framför tvn, hade hyrt dvd som vi kikade på med tillhörande snacks såklart!
Idag har Jonathan kommit hem från scouthajken och han hade haft det riktigt skoj. Har minsann saknat honom!
I kväll ska jag och Peter gå och se Möss och människor på Flamman i Svedala Jonathan ska ta igen förlorad tv-tittande eftersom han har varit på hajk...(inga kommentarer!!!) och Jenna ska till moster & morbror.
Kramar på er alla ;O)


Inga kommentarer: