lördag 23 oktober 2010

Lördag, lördag, lördag.... härligt, har just kommit hem från jobb och ska ta mej en liten powernap(om jag hinner) innan dess ska jag leta fram några vettiga kläder att ta på mej, får se hur det går. Vill gärna ha mina snyggstövlar, men tänkte ha ett par jeans på mej och det blir lite väl tight om jag ska ha byxorna inuti! Stövlarna måste ju synas, right ;O)
Får väl ta och mannekänga lite framför kidsen och se vilket som dom tycker blir bäst...
Det blir grisfest i kväll i byn, ska bli kulikul. Och om jag tror rätt så är det nog litta kasedans innefattat i detta spektakel...
Har lite beslutsamhets svårigheter vad gäller mitt hår locka eller platta?! Vi får la ta o se!

Har cyklat till jobb ett par dagar nu, tror ni inte det regnade i morse?! Jodå, bara för att jag var tvungen att cykla och inte kunde ta bilen. Jonathan och Peter är på handbolls match så dom behövde bilen såklart!!! Ja ja det finns ju inget dåligt väder bara dåliga kläder...och bra kläder det har jag iaf!! Det är alltid något.

Nä nu blir det till att göra en djupdykning i garderoben, seee you!!

2 kommentarer:

nettan sa...

allt klär en skönhet....
kram

JonteJenna sa...

Du é snäller du....♥ ♥ ♥