torsdag 24 mars 2011

Har fått ett meddelande idag som jag inte vet hur jag ska tolka det...hur man än vänder rumpan så blir det fel. Tror att jag ska sluta att engagera mej för mycket och bry mej om mej själva och min familj lite mer istället. Och inte bry mej om andras värderingar och problem, bara vara...
Nog om detta, men skönt att skriva av det och lämna det därhän.

Har haft en skön dag, med start redan vid åtta då jag steg upp och stack iväg för att köpa nybakta bullar. Lite senare kom H. och hennes kids och vi tog en god frukost tillsammans. Detta avslutades med massage a´la Camilla och Jennifer följde med H. & kids hem för att fortsätta leka lite till.
Nu på eftermiddagen så har jag varit och träffat Reiki mästaren Terezilda som utför healing och terapeustik massage-Neuromuskulär massage, en underbarare och goare människa får man leta efter. Hon har behandlat J. i ungefär en timme för olika saker bla. rensa upp i huvudet (om man har mycket på gång tex. läxor, prov osv. för att klarna upp saker) och lite eksem som är besvärande och lite annat som jag väljer att inte skriva ut här.
Vi var helt lyriska båda två efter att det var klart...vilket slutade i att jag ska dit på måndag för en egen träff och J. ska dit nästa vecka igen. Ganska spännande må jag säga...

Kvällen ska avslutas med middag, Hopprepsgympa och sen avrundas den i tv-soffan! Naijs ;O)

Inga kommentarer: