onsdag 2 mars 2011

Nä, nu jävlar får det vara nog... andra gången som jag inte åker och väger mej på vv. Men nu får det bli andra bullar och då menar jag inte några fastlagsbullar! Punkt slut, denna bloggen får nog bli en "viktblogg" ett tag framöver...
Har idag skött mej rättså bra, förutom då smörgåstårtan som jag åt på jobb med lax och räkor! Men det går ju bra att räkna propoints på den oxå...
När jag kom hem från jobb idag så körde jag Gillian-passet och svittades rejält. Det är förövrigt faktiskt tredje dagen i rad idag!
Boxning ikväll och sen in till stan efter en snabb intagning av mat, för att handla på ica-maxi. Tur att dom har öppet till klockan 22.00 så att även min oich syster ysters dag räcker till!!!

Over and out!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller tummarna för daj min vän! Du vet att det enda som stoppar oss från att ha lika snygg Jeansjacka som Anette är det vi stoppar i munnen:D

kramen
Jenny

JonteJenna sa...

Hahahaa, du é so jädra smaaart!!!