måndag 21 mars 2011

I helgen har det fixats i trädgården minsann, denna rabatten och enda i vår trädgård skulle få sig en liten uppfräschning. Så det bar av till ByggButiken för att inhandlas byggtimmer. Här är den innan...
Och här är den efter några timmars arbete, ganska nöjd i det stora hela. Men det återstår en del till. Men hälften är iaf klart. Dessutom så kom det fina vårvädret som jag hade beställt!! När vi hade hållt på ett tag tyckte Jonathan att vi skulle grilla lite, så det blev till att fara iväg och inhandla korv och bröd...det fanns fler som hade samma tanke som vi på att grilla och korvbröden var slut på affären, men grillade korvar med tunnbröd gick precis lika bra! Mums!!!

En liten bild på Kricka får jag klämma in oxå, här ligger hon och fiser i Jennifers säng! Ligger exakt likadant som mamma Chila gör!! Hahaa ser så gulligt ut...

Tro det eller ej men jag har förvärvat en av de mest åtråvärda doftgranarna som finns att uppbringa hemma omkring!!!! (Kanske ska tilläggas att jag tog den från syster ysters bil, dom har tydligen bättre kontakter än jag och hade mer än en i sin bil!!!)
Ha en bra dag...ikväll är det bästa Måndag och då är det kurs på L&A:s Hundkörskola!!! Jippie!!!
Gå gärna in och titta på deras hemsida www.hundkorskola.se eller på bloggen www.svedalahundcenter.blogspot.com




1 kommentar:

Kim sa...

Jasså du har handlat i Byggbutiken.. ja du har ju koden..ASG!
Finfint i rabatten, du e duktig som vanligt! / Kram!