torsdag 3 mars 2011

Jobbedagen över .....check
Lunch intagen.... check
Gillian-passet klart ....check
Facebook.....check
Bloggande......check (snart iaf!)

Har hittat två mumsiga recept på VV´s hemsida...en kycklingsalagne och en chokladmarängtårta!!! Så kom inte och säg att man inte kan åta gott och ända tappa i vikt.
Blir garanterat kycklinglasagne på lördag, kan man gå emot "kyckling på fredag de ´e allt som jag vill ha...." ? Klart man kan...
I morgon är jag ledig och ska äta sushi hemma hos syster yster, tror jag iaf. Kidsen får vara hos morbror under tiden vi boxas, sen blir det nog en liten dvd-kväll hemma hos moster och morbror.
Peter är på logen och äter middag, fint ska det vara!
Shit vad klockan springer iväg, nu ska jag fixa middagen till resten av familjen, eller ska jag ta resterna från korvstroganofen häromdagen? Peter blir säkert glad som får rester IGEN!!!!

Kram på er alla ;O)

1 kommentar:

nettan sa...

SUSHI............... mmmm utan mig ... pusss