onsdag 9 mars 2011

Lägesrapport!!! = KASST...
En stycken dotter som har legat pall sen tidigt i morse med nästan 39 graders feber, trots febernedsättande...Nu har hon fått lite liv i sig efter att fått druckit lite oboy och ätit upp en hel smörgås. Det är alltid något, det snörvlas och nyses till höger och vänster.
Ska vara hemma imorgon med, hoppas att det är feberfritt i morgon så hon kanske kan gå till skolan på fredag, det är ju lågstadiedisco då och det får absolut(!!!!) inte missas...tydligen! Kruxet är då mest min arbetsplats där många har varit hemma pga sjuka barn eller att man själv är sjuk...inte lätt att behöva våndas över att man är hemma med en sjuk unge, när man vet att det troligtvis blir katastrof på jobb...

Nått bra är iaf att jag fått gjort Gilliam-passet i morse, trimmat tassarna och klippt klorna på vovven, dammsugat nedervåningen, tittat igenom två program med Cesar Millan som jag inte hunnit se innan och nu har jag just satt igång fiskgrytan som ska stå på middagsbordet i kväll till övriga familjen, när jag är och väger mej!
Så inget ont som ej har nått gott med sig!!

1 kommentar:

Marie sa...

strunt i arbetet!!!
jag har tagit din tur imorrn så det löser sig

krya på barnen <3

Julia har inte fullt så hög feber längre men hostar dock