söndag 14 mars 2010

Hhmm, då var denna helgen till ända! Skönt iofs men samtidigt lite trist, har haft en riktigt mysig helg på jobb.

Men i morgon ska det bli andra bullar, ska på besök på skolan. Först till Jonathan mellan 8 och 12, han ska bla annat bli vaccinerad (stelkramp, difteri och nått till?) och jag ska vara med på några lektioner. Det är så skönt för iaf här hemma verkar det som om det funkar jättebra i skolan, har haft mkt bra resultat på ett par mattetest/prov. Lite stolt!!

Sen ska Jennifer få sin beskärda del, hon ska ha utvecklingssamtal, ska bli spännande att se hur hon har det i skolan, eller iaf vad lärarna tycker. Jennifer har redan gjort klart att hon stormtrivs i skolan.

Sjukgymnasik för Jonte på Rehab och sen blir jag väl tvungen att gå dit och träna lite med honom oxå, har vatt liiite kass på det på senaste tiden. Skärpning...

Och så klart L&A:s Hundkörskola på kvällen...



Natti Natti, denna svensken ska gå i säng tidigt ikväll!!! TjipTjopp!



Jovistt, glöm inte att gå in och kolla senaste uppdateringen på Svedala Hundcenters blogg, gå vi min länk här eller på FB.

1 kommentar:

nettan sa...

de var den lediga dagen .. själv har jag haft ledig helg men legat pall.... även i ag är jag ledig men har en massa måsten dock ingen träning;-( kram