torsdag 25 mars 2010

Tömmer i tvrummet det allra sista innan vi ska riva upp golvet, ska bli jättekul med allt byggdamm igen!!!! (egentligen inte, men det blir ju nått gott av det i slutändan...)

Har haft våffelfrossa hemma hos syrran i kväll, efter att jag vaxat och plockat brynen på Nettan. Nu mår man precis som man förtjänar, men gott var det. Får väl ta i lite extra på boxen i morgon!!
Har varit i Eslöv med Jennifer idag och jodå visst var rören i hennes öron kvar, men det högra var på väg att släppa från trumhinnan, allt så bra ut annars och hon ska på återbesök i september igen och då ska vi göra ett hörseltest oxå!

Nu får jag fortsätta att tömma och flytta bokhyllorna...

Tjingeling ;O)

1 kommentar:

nettan sa...

tack för i går ... min steg räkanrae stod på 9865 när jag kom hem .. så min våffla var nog förbränd.. eller .. ses i kväll.... kram
och anette nästa gång vill vi ha dig med... kram