torsdag 11 mars 2010

Torsdag idag, har varit på FB och kollat runt lite, hittade ett par klasskamrater från Klågerups skolan. Både H, A, L och A har inte träffad någon av dem sen återträffen på Spångholmsskolan i Bara. Konstigt vad livet har förändrats för oss alla, eller konstigt låter fel... livet ser ju så klart olika ut för oss alla.
Läste iaf A´s blogg och blev verkligen berörd ända in i själen, tycker att jag känner A ganska väl(*iaf under skoltiden.) och fick verkligen ont ihjärtat av att läsa hennes texter. Hon har drabbats av bröstcancer och skriver blogg om sin resa med Fru cancer och Herr Ångest. Vilken massa hemskheter hon har gått igenom mycket sen hon fick beskedet och jag är förundrad över hennes jävla annama och kämpaglöd. All heder åt dej A. Dessutom så är det inte lätt att skriva om sina "monster", jag startade ju själv min blogg för att få ur mej mina jobbigheter med mamma och pappas diagnoser. Och det visade sig inte gå alls, så jag skriver "bara" av mej rent allmänt ist. Det går bra det med, kanske jag kan lite senare i mitt liv?! Vi får se...
Idag har jag fått gjort en hel massa (läs tråkigheter) städat, tvättat, ringt samtal om att lägga om huslånet, återbesök till Jennifers läkare i Eslöv(kolla att rören sitter kvar) Jonathans sista, förhoppningsvis besök till sjukgymnastiken med sin armbåge m.m m.m....
Men nu är det fixat och jag ska ta och sticka ner i byn och gå några små ärenden och sedan avsluta på gymmet innan jag går på för kvällen.

Ha det bäst Alla och kramar på Er från mej...

1 kommentar:

nettan sa...

kram .................