onsdag 10 mars 2010

Ledig i morgon, skönt!! Ska ta mej in till stan och köpa ett par nya jeans och detta är ett måste!!! Är i skrivande stund definitivt inte sugen på detta men de andra favvo-jeansen är kasserade(*snyft!) och har bara mina baggyjeans kvar.
Har jobbat kvällen idag och min käre make hade tagit med sig våra enda bilnycklar till sitt arbete i morse, skit bra tycker jag, NOT! Så det var bara att slänga sig på stålhästen och trampa...
När jag skulle kalla in Jim i kväll så hade han fångat en stackars mus, och vilket hallo det var i trädgården och en viss Kricka tyckte att hon kunde hjälpa till... Det fick hon inte, utan Jim får sköta sitt utfodrande och jag ska snart gå och kalla på honom igen.
Nä, nu så ska jag bara.... eller va f-n jag gör det imorgon...

Natta natt ...

2 kommentarer:

LCHF sa...

det är väl kul att handla kläder!eller?

JonteJenna sa...

Apselut, men man måste vara "in the mood..."Haha haha!!