måndag 1 mars 2010

Så himla nöjd med dagen idag!!! ;O) Har fått gjort allt & inget, så bra va!!!?
Fått fixat klart tvätten, träffat päronen, handlat och framför allt... Blivit bjuden på lunch av Mannen, han ringde och sa att han var på väg hem från Ystad och undrade om vi skulle dejta. Klart jag ville! Det blev dagens på Lizzans och sen hann jag precis hem till Jennifer kom med skolbussen.
Hann mysa med kidsen i soffan en stund innan jag gick igång med kvällskäket.
Och nu har jag just kommit hem från boxningen, som var kanon(vilket det oftas är när Patrik håller i det!) Nu ska jag ta en snabb dusch innan kids och mannen kommer hem från teatergruppen på Flamman, sen blir det sagoläsning och nattning av barnen och...
kardemummakaffe i tvsoffan med Peter. Vi sak se ett program där man dissekerar en krokodil för att få reda på hur allt fungerar, mycket intressant på hög nivå(enligt mej iaf!)

En underbar dag & kram på er alla!!

2 kommentarer:

nettan sa...

NÄSTA GÅNG DU ÄR LEDIG EN HELDAG KAN DU FÅ LÅNA MINA NYCKLAR... KRAM

Kim sa...

Ni vet hur man håller kärleken vid liv!!! Först en dejt o sen titta på hur man sprätter upp en krokodil!!!... hahahaha!! Kram!!