fredag 21 november 2008

SNÖ!!!



Tänk vad kul det kan vara med snö, och mer kommer det verkar det som. Ungarna blir som galna(jag oxå) och hunden med, nu ska vi ut i snön. Gäller att passa på så länge det finns kvar!

Återkommer......

I´m back, sååå kul det var där ute. Vi blev verkligen lite galna allihopa!

Visserligen dyngsura och kalla, så nu ska det sitta bra med lite glögg. Var inom bolaget efter jobb och fyndade en glögg som hette Lucia smaksatt med choklad!! jo det är sant. Får se om den e´go oxå, i vilket fall som helst så måtte den i alla fall värma inombords och ut.

Har ingen koll på vad vi ska äta, fredag då får man ju ha lite gott. Sen å andra sidan så har jag återigen gått och blitt viktväktare. Så med tanke på vad glögg kan vara värt så kanske jag borde äta en "nollpoängs soppa". Funkar gör det i alla fall, har ännu så länge gått ner 3,7 kg och det är inte fy skam det!!

Sen har jag ju den fantastiska, och ja, jag menar verkligen det - fitnessboxningen!! Det är så himmla kul, svettigt, jobbigt och alldeles alldeles underbaaaart...

Det var faktiskt Nettan som fick oss dit, lovade dyrt och heligt att det var kanon. Och tänk så rätt hon hade - guldstjärna till dig för det Nettan!!!!

Kram på Er allihopa & vet Ni vad det snöar fortfarande här hos oss!!!!!!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

mmm tatt för glödden! tzzzzzzzzzhihihihick

Anonym sa...

Kan du i detalj berätta vad fitness-boxning är....har funderat på det, för det lät kul...men vet inte vad det är. Kram från Norrland