onsdag 26 november 2008

Var har snön blitt av...

Som jag trodde så blev det en inte så kul konferans på jobb, varför ska det vara så svårt att bli förlåten. Ibland så känns det som att man måste vända kappan efter vinden annars så kan man lika bra´"lämna" in. Usch det är så deprimerande att tänka på, måste lägga fokus på något helt annat. Och det ska jag göra...

Nästan all snö har regnat bort, det är så tråkigt. Och nu när det är första advent på söndag och allt. Jonathan ska sälja kalendrar på kommungården tillsammans med scouterna. Han ser verkligen fram emot det. Hoppas att det blir lite julväder.

Vi ska ha Må Bra Kväll på Föräldraföreningen Öppna Förskolan det ska bli riktigt kul, massa bra grejor kommer det att finnas där bla. ljus, smink & hudvårds rådgivning från Mary Kay, bryn plockning, vaxning av ben, massage och fotvård.

Har varit och vägt min idag, det kändes skönt att jag trots helgens utsvävningar hade gått ner 1,7 kg. Det måste bero på att jag har promenerat till jobb och cyklat på min motionscykel. Den cykeln är kanon, det finns åtta olika intervall-tränings modeller, det blev minsann en hel timme på den igår(okej, jag glodde på tv under hela tiden, två flugor i en smäll!!)



Nej nu blir det sängen, måste lägga mig tidigare eftersom jag ska ta min morgon runda till jobb imorgon, tro det eller ej men Jennifer tyckte att vi skulle gå hem -" det var ju så kul!!" ; sa hon.

God Natt!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad menar du att det är svårt att bli förlåten? Vad är det som hänt på jobbet egentligen?? Kul med din viktnedgång!! Kram Sarah