fredag 28 november 2008

Bak...

Idag har jag varit värsta hemmafrun, har bakat!!! Det händer absolut inte ofta, men vad gör man inte för mannen (ja och barnen, förstås;) )
Imorgon är det Peters födelsedag och vi ska ha smörgåstårta med rostbiff, mums. Och har man smörgåstårta kan man inte ha tårta till kaffet, enligt Mannen. Så det blev hemmabakade havrekakor med och utan russin eftersom han inte gillar russin, men det gör jag och Jennifer.
Det blev blev även chokladbollar med pärlsocker, oh det är sååå gott...

Imorgon ska vi till Butik Misty och kolla in rean, min gode vän Nettan ska vara där oxå. Hon har utlovat fin, fina kläder! Det ser jag fram emot, kanske en ny jul eller nyårs stass kanske. Vi får se.
Ska lägga in en jätte fin bild på Jennifer och Bella när de bakar, men mitt mineskort strular med mig och nu e´klockan så mycket att jag inte pallar med det just nu.

Kram och sov gott, gott folk.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det heter negerboll!!!!!! Kram från Norrlandstrollet

Kim sa...

ja, och negerbolls-receptet ska till mej....... kram!

nettan sa...

tack för i dag.... mannen min förslog att nu när vi har likandana kläder alla 3..... kunde vi ha maskerad själv ...liks om bär maskerad..... kram!!!!