måndag 8 juni 2009

Femtiotvå år!!!!!!!!!

Jag har gjort en kropps analys idag, men vet inte om jag é lyckligare för det?!!
Det visade sig att jag lider av fetma (visste jag iofs redan) och har allt för mycket vatten (? trodde det var fett??!) i kroppen, jag var något svagare i min högra arm eftersom jag hade mindre muskelmassa i den och jag var tvungen att öka min konditions träning med minst två-tre gånger i veckan. Dessutom så var min kropp som en 52 åring!!!!!!
Om fyra veckor så ska jag dit igen och testa för att se om det blivit bättre eller om jag blivit yngre, ha ha ha hahhhaaa!!!!!
Lite kul tyckte jag att det var, trots allt.
Har varit på kurs idag ( i vanlig ordning) och Alma har blivit så duktig och är mycket "stabilare" än hon var de första gångerna, nu kan jag korrigera henne på ett bättre sätt och hon vet att jag faktiskt är ganska SNÄLL!!
En riktigt kul vovve att arbeta med, vi tryckte in lite apporteringsträning en liten stund och shit vilken fart det var i henne...

I morgon är det sommar träning på fitnessboxningen, ska bli spännande att se vem som håller i den, det skulle tydligen bli lite olika.
Jag har varit på ett hemskt humör idag vet inte vad det är men nu känns det bättre, och dessutom så håller vi som bäst på att planera inför midsommar, ser fram emot det ...

Och Peter han har varit riktigt duktig på vårat "lilla" projekt, den ca 40kvardratmeter uteplatsen som vi ska lapa sol i hela semestern ja, hela sommaren faktiskt. Kankse en grillkväll i goda vänners lag.

Nej nu é detKricka som ska få sig en minimal kisserunda innan denna svensken går i säng;O)

3 kommentarer:

nettan sa...

gamla tant....
pok

Kim sa...

Tror inte ett ögonblick på att din kropp e som en femtiotvåårings.. för jag vet hur en femtioårings är.... haha vi ses imorgon onsdag.!!

Sarah sa...

Man ska inte lyssna så mycket på analyser....tycker jag. Innan du satte igång att träna....hur gammal skulle du varit då??? 94??? Du är inte en dag äldre än 21 ½.....tycker jag. Kram