måndag 1 juni 2009

1 Juni

Men vad tiden springer iväg, nu rusar tiden mot midsommar. Och minsann om det inte har varit värsta sommarvädret idag, man skulle varit på stranden och inte på jobb!!
Helgen har sprungit iväg och det har varit Morsdag, jag fick ett tyghjärta av Jonathan som han hade gjort helt sjäv på slöjden i skolan (min lille svärmorsdröm...) och en bulle formad som ett hjärta som dom hade bakat kvällen innan. Man blir så glad ända in i själen av sådana hjärtegåvor som barnen gjort själva, det är bra mycket mer värt än alla pengar i världen...
Middag med alla mammorna hemma hos oss i sommar solen i söndags den enda mamman som fattades var favve-svågerns mamma. Vi satt ute till sena kvällen, jättemysigt.
Måndag då är det som vanligt kurs med Alma och hn var RIKTIGT duktig idag, vi fick till och med visa en övning för alla kursarna för att de skulle veta hur det skulle gå till, det ni...

Kramar på er alla i sommar kvällen...

Nettan: Hoppas att blusen sitter som en smäck, den är riktigt snygg, och tack för alla fina kläder som fick flytta hem till mig, PÖSS på dig ;O)

1 kommentar:

nettan sa...

DET ÄR JAG SPM TACKAR FÖR ATT DU TAR HAND OM MITT VILDDJUR
Kram