onsdag 3 juni 2009

Nya krukor och massa jord!!

Ja, nån trädgårdsmästare blir jag nog aldrig!! Men jag har varit på IKEA med syster Yster och köpt nya krukor och så klart en massa andra måste-bra-att-ha-grejor...
När vi var klara där så stack vi till Burlövcenter, skulle kolla in bikinis!!! Det är helt klart nått fel på våra bröst, dom finns liksom inte riktigt kvar som dom var/såg ut innan!!!! Hittade ett par som var jättesnygga - OM man hade haft fasta yppiga bröst och inte två mer eller mindre tomma påsar...
Ja, ja det blev vars en bikini topp tillslut och gissa om vi var snygga!!! ;O)
Lite söta klänningar och vars ett paljetthårband till tjejerna och en kepa till TimseMannen. Jontanthan fick jag inte köpt nått till eftersom det knappt är lönt, det är bäst att han följer med själva istället när det ska handlas saker i klädväg!!! Han har lite pretantioner, känns som om det är BARA Tubens kläder som är accepterade! Och det är iof kanon!!!

Och nu i kväll så chockade jag alla mina blommor med ny jord, undrar om dom kommer att överleva denna chocken....

Kramar till er alla ;O)

3 kommentarer:

Sarah sa...

Vad är Tubens kläder för nått??? Och ang. bikini....det finns vadderade bikinitoppar som likson är "färdiga" i formen - oavsett vad för slags tuttar man har. Om du förstår hur jag menar.....

Kram

Anonym sa...

Inga vv igår??? Jag va där i alla fall...

nettan sa...

JAG TROR DOM ÖVERLEVER....
TUR ATT J är nöjd med tubens kläder...