onsdag 17 juni 2009

Jippii!!!

Minsann om min utlovade uteplats é klar och innan midsommar som mannen lovat!!!
Lycka...
Snyggt & stort!!! Nu gjorde han sin fru lycklig!!
Annars så är det full förberedelse för midsommar, där jag och syrran troligtvis har tagit oss vatten över huvudet och bjudit alldeles för mycket folk. Men bli det bara fint väder så skall vi nog ro det i hamn ändå.
Kort och intensivt bloggande idag, skulle behöva några timmar mer på dygnet eller möjligtvis en åtta dagars vecka istället.
Vaxning av ben idag och färgninga av brynen så man är snygg till midsommar och inte skrämmer någon med mina "mansben" ha hahaha!!! ;O)

Kramar

2 kommentarer:

Kim sa...

Du kommer aldrig att kunna ta det lugnt, du. Och ja, min hund är spoiled.. men inte nerspolad som den jag läste om i Aftonbladet.. har fixat hundvakt, men tack för tipset! GLAD MIDSOMMAR!!!

-mitt hundliv- Petra sa...

Tjabba Rabba! ;-)
Glad Midsommar!
Var är fyllebilderna? ;-)
Kram Kram