onsdag 10 juni 2009

Lite bilder från "nybygget"

Jag har dragit upp alla de gamla plattorna och lagt en rad så att jag kan köra in scootern, snyggt va?? Tyvärr så blev mitt arbete inte godkänt av plattsättaren, undrar varför!?

Reglarna är på gång på plats...


Man måste ju pausa lite emellanåt, eller hur?? Det är minsann arbetsamt...
Och rakt det blev det ju ändå.


Så här såg det ut innan. Vårt bygge kommer att bli ungefär 40 kvadrat stort, vi tyckte att stort är bra!!



Och här från andra sidan...
Har varit och vägt mig idag, hade minsann gått ner 0,4 kg, helt ok. Det är jag nöjd med. Syster Yster har "bara" två kilo kvar till sin målvikt, och har blivit sååååå snygg!!! Grattis ;O)
Vi satt med på teorin efteråt och man tjänar nog på det eftersom man blir ganska taggad av det och inspirerad, kul.
Ha en fortsatt trevlig kväll, kram...




1 kommentar:

nettan sa...

ni e så duktiga..
kram stora syster klumpfia